Proces zamawiania
- 1. Zapytanie
Napisz do nas na adres biuro@strefahaftu.com.pl zapytanie. W zapytaniu napisz czego dotyczy, czy ma to być naszywka skórzana, naszywka haftowana, haft, wycinanie laserem, nadruk z folii, emblemat czy cokolwiek innego co możemy dla Ciebie zrobić.
Jeśli posiadasz projekt prześlij go do nas mailem.
TUTAJ jest opisane jak powinien być przygotowany plik.
W przypadku braku projektu dopuszczamy np. szkic na kartce – koniecznie prosimy wtedy o podanie wymiarów a my postaramy się przekształcić go na postać wektorową.
Określ jaka ma być kolorystyka. Napisz jaka docelowa ilość Ciebie interesuje. Podaj kontaktowy numer telefonu oraz dane do ewentualnej wysyłki próbek. - 2. Proces tworzenia próbki
Po otrzymaniu takich informacji przygotujemy próbkę i jej zdjęcie drogą elektroniczną wyślemy Tobie do akceptacji. Jeżeli na podstawie zdjęcia nie jesteś pewny/a czy wszystko jest dobrze, wtedy próbkę wysyłamy do Ciebie kurierem.
Jeżeli masz jakieś uwagi – napisz co należy poprawić. Naniesiemy poprawki i dopiero po akceptacji ruszamy z produkcją. Już przy składaniu zamówienia pamiętaj o podaniu danych do wysyłki ( z numerem telefonu dla kuriera ) informacji czy paragon czy faktura, jak faktura to numer NIP - 3. Finalizowanie
Jeśli wszystko jest w porządku, przystępujemy do finalizacji płatności i realizacji zamówienia i wysyłamy je kurierem na wskazany adres.
Zamówienia realizujemy w terminie 2-4 dni roboczych i wysyłamy kurierem. - 4. Wysyłka
Wysyłamy do Ciebie Twoje zamówienie.
Twoja opinia jest dla nas BARDZO ważna. Jeśli w jakikolwiek sposób nie jesteś zadowolony z naszej współpracy, produktów/usług niezwłocznie poinformuj nas o tym.
Twoje zadowolenie jest dla nas bardzo ważne.
Klient zadowolony to klient, który z pewnością do nas wróci a dodatkowo poleci nas swoim znajomym! na to liczymy 😉