Proces zamawiania
1. Zapytanie
Napisz do nas zapytanie na adres biuro@strefahaftu.com.pl W zapytaniu napisz czego dotyczy, czy ma to być naszywka skórzana, naszywka haftowana, haft, wycinanie laserem, nadruk z folii, emblemat, wszywka termotransferowa czy cokolwiek innego co możemy dla Ciebie zrobić.
Jeśli posiadasz projekt prześlij go do nas mailem. TUTAJ jest opisane jak powinien być przygotowany projekt. W przypadku braku projektu dopuszczamy np. szkic na kartce – koniecznie prosimy wtedy o podanie wymiarów oraz kształtu a my postaramy się przekształcić go na postać wektorową. Określ kolorystykę, napisz jaka docelowa ilość Ciebie interesuje. Podaj kontaktowy numer telefonu oraz dane do ewentualnej wysyłki próbek.
2. Proces tworzenia próbki
Po otrzymaniu powyższych informacji przygotujemy próbkę i drogą elektroniczną jej zdjęcie wyślemy Tobie do akceptacji. Jeżeli na podstawie zdjęcia nie jesteś pewny/a czy wszystko jest dobrze, wtedy próbkę wysyłamy do Ciebie kurierem.
Jeżeli masz jakieś uwagi – napisz co należy poprawić. Naniesiemy poprawki i dopiero po akceptacji ruszamy z produkcją. Już przy składaniu zamówienia pamiętaj o podaniu danych do wysyłki ( z numerem telefonu dla kuriera ), informacji czy wystawić paragon / fakturę. W przypadku faktury konieczne podanie jest numeru NIP firmy.
3. Finalizowanie
Po akceptacji próbki przystępujemy do finalizacji płatności i realizacji zamówienia, które wysyłamy kurierem DPD na wskazany adres.
Zamówienia realizujemy w terminie 2-4 dni roboczych.
4. Wysyłka
Wysyłamy do Ciebie Twoje zamówienie.
Twoja opinia jest dla nas BARDZO ważna. Jeśli w jakikolwiek sposób nie jesteś zadowolony z naszej współpracy, produktów/usług niezwłocznie poinformuj nas o tym. Twoje zadowolenie jest dla nas bardzo ważne. Klient zadowolony to klient, który z pewnością do nas wróci a dodatkowo poleci nas swoim znajomym! Na to liczymy 😉